Өнеркәсіптік оқыту геймификаторы
Мамандық кейін пайда болады 2025
Трендтер

Жаңа буын (Y, Z) мамандарының өндірісте өзін-өзі дамытуға және білім алуға қызығушылықтарын арттыру үшін оқытудың ойын форматын, кейстер, квесттер, т.б. (ынталандырушы эмоциялар, әлеуметтік іс-әрекеттер, алға жылжу және марапаттар) әзірлейтін маман.
Мамандықтың жаңалығы: Өндірістік оқытудың дәстүрлі үдерістері аясында жаңа міндеттерді шешеді: X пен Z ұрпақтарының азаматтарын оқытудың тиімділігін арттыру үшін жағдай жасайды.
Негізгі құзыреттер:
- Виртуалды нақтылықты құрастыру.
- Дизайн ойлау.
- Бағдарламалау.
- Үлкен деректермен жұмыс.
- Эмпатия.
- Адам тәртібінің психологиясы мен педа.
Кәсіби емес дағдылар

Бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект

Көптілділік және көп мәдениеттілік

Өнер шеберлігі

Тұтынушылар назарын аудару

Жобалар мен процестерді басқару мүмкіндігі
Білім беру мекемелері

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті. М.Әуезова
Бұл мамандық сұранысқа ие болуы мүмкін компаниялар

«Казцинк» ЖШС

«Қазақмыс» корпорациясы

Арселор Миттал Теміртау

«Қазатомөнеркәсіп» ҰАК »АҚ

KAZ Minerals PLC

«ТНК Казхром» АҚ

«Қазақстан алюминийі» АҚ
https://www.erg.kz/ru/content/ao-alyuminiy-kazahstana/ao-alyuminiy-kazahstana

«Соколовско-Сарбайское тау-кен байыту өндірістік бірлестігі» АҚ

«Қазақстан электролиз зауыты» АҚ