Туристік дестинациялардың бренд-менеджері
Мамандық кейін пайда болады 2020
Трендтер

Туристік дестинациялардың брендін жасайтын маман, жарнамалық агенттіктер үшін туристік қызметтер мен дестинациялардың алға жылжу тұжырымдамасы (техникалық тапсырмасы) мен орнының стратегиясын, портретін қалыптастырады, сондай-ақ, олардың беделін қамтамасыз етеді *Туристік қызметтерді ұсыну үшін мақсатты аудиторияны анықтайды, олардың тұтынушы ретіндегі талаптарын және ұсынылатын қызметтерге деген көзқарасын анықтайды. Туристік дестинация брендін алға жылжыту мен маркетингтік саясатты әзірлеумен айналысады.
Мамандықтың ЖАҢАШЫЛДЫҒЫ:
- ішкі және әлемдік нарықтағы отандық туристік дестинация брендін жасау
НЕГІЗГІ құзыреті:
- маркетинг, туристік дестинацияларды жылжытудың аз ғана ерекшеліктерінен білімі
- туризм, география, тарих және мәдени мұралар саласынан білімі
- туристік қызмет тұтынушыларының психологиясынан хабардар
Кәсіби емес дағдылар

Тұтынушылар назарын аудару

Салааралық байланыс

Өнер шеберлігі

Жүйелік ойлау

Жобалар мен процестерді басқару мүмкіндігі

Қоршаған ортаны ойлау
Білім беру мекемелері

«Алматы» университеті

Қазақ Американдық Еркін Университеті

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті. М.Әуезова

Тұран университеті

Атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті Қ.Жұбанова

М.Х. атындағы Тараз мемлекеттік университеті Дулати

І.Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті

Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті

Халықаралық бизнес университеті

Қазақ ұлттық университеті. Әл-Фараби

Алматы технологиялық университеті

Еуразия ұлттық университеті. Л.Н. Гумилев

Шет тілдер және іскерлік мансап университеті

Нархоз университеті

Атындағы Павлодар мемлекеттік университеті Торайғырова

Qazaq sport jáne týrızm akademıasy